CONVENTIA ANUALA A PATRONATULUI – programul evenimentului

De | 29 septembrie 2021

Stimati oaspeti,

Impreuna cu gazdele noastre am luat masurile pentru ca acest eveniment sa se desfasoare respectand restrictiile si masurile sanitare impuse de autoritati pentru siguranta dumneavoastra.

PROGRAM

Vineri, 1 octombrie

15:00  Deschiderea Targului de Case de marcat si solutii informatice de gestiune; un eveniment in parteneriat cu Zeus Service s.r.l.

19:00  Cina colegiala la foc de tabara; dupa h 20.00: in restaurant

Sâmbătă, 2 octombrie

10:00-14:00      Prezentari individuale la standuri

14:00-15:30      Masa de pranz

16:00                Inchiderea Targului

16:00-18:30    

 Adunarea Generala de alegeri

 Seminar profesional Sa vorbim despre viitor

Studii de caz

– Cum am invins ANAF in instanta – Andrei Predescu, Aconi Tech s.r.l.

– Fuziunea fimelor de service a.m.e.f. – Mihai Oae, Fiscal Online s.r.l.

Ministerul Economiei si contractul de service a.m.e.f.

dupa 19:30        Gala partenerului Zeus service s.r.l. si cina festiva

Duminica, 3 octombrie

9:30-11:00    Sedinta Consiliului Director. Inchiderea evenimentului

MASURI DE SIGURANTA la Targul de case de marcat si solutii informatice de gestiune

Purtati corect masca de protectie la interior! OBLIGATORIU!

Evitati politicos salutul!

Folositi dezinfectantul de la intrare!

Daca sunteti in interior, pastrati distanta sociala de 1.5 m!

Acoperiti-va gura si nasul atunci cand tusiti sau stranutati.

Daca aveti semnele unui sindrom respirator, va rugam sa ramaneti in camera dumneavoastra si sa solicitati organizatorilor un kit de autotestare antigen covid 19 

ACCESUL LA RESTAURANT, SALA DE EXPOZITIE, SALA ADUNARE GENERALA

– Accesul in restaurant  se face doar pe baza bratarii primite la receptia hotelului.

– Accesul in interiorul salii de expozitie se face doar pe baza de ecuson si in limita a maxim 30 de vizitatori simultan in sala, cu pastrarea distantarii sociale si purtarea obligatorie a mastii de protectie.

– Accesul la Adunarea Generala este permis doar unui reprezentant al firmei membre a asociatiei (exceptie fac firmele cu doi asociati) si cu indeplinirea obligatiilor statutare. In sala se va pastra distanta de 1.5 m intre scaune si obligatoriu se va purta masca de protectie.

CONFIRMARE PARTICIPARE (exceptie fac expozantii si firmele care au cazare la Hotel Clermont)

– Participarea la Adunarea Generala este permisa oricarui membru al asociatiei, care si-a indeplinit obligatiile statutare, cu conditia de a-si anunta participarea cu 3 zile inainte la secretariat@patronatcasedemarcat.ro

– Vizitarea Targului de Case de Marcat, este permisa oricarei firme membre a patronatului, cu conditia de a-si anunta vizita cu 3 zile inaintea evenimentului, pe adresa de mail secretariat@patronatcasedemarcat.ro, si cu participarea a maxim 2 persoane. Costul este de 150 lei/firma membra a patronatului. Inainte de intrarea in sala, va rugam sa solicitati ecuson special la nr. 0742206317.

Avand in vedere masurile de siguranta luate de Consiliul Judetean pentru Situatii de Urgenta Covasna, pentru accesul la eveniment participantii vor prezenta la hotel una din variantele: 1. Certificat de vaccinare (finalizarea schemei complete de cel putin 10 zile) si in varianta digitala 2. Test certificat negativ RT-PCR (nu mai vechi de 72 de ore) 3. Test rapid antigen covid 19 certificat negativ (nu mai vechi de 48 de ore) 4. Dovada trecerii prin boala (15 zile de la infectare-mazim 180 de zile de la infectare). Copiii sub 12 ani nu au nevoie de test.

Va multumim si va asteptam cu drag!

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns