ANOFM recomanda transmisia electronica a documentelor

De | 30 octombrie 2020

Intr-un comunicat de presa aflat pe site-ul institutiei, ANOFM recomanda transmisia online a documentelor necesare aceesarii serviciilor puse la dispozitie de agentie.
În atenția tuturor beneficiarilor serviciilor oferite de agențiile pentru ocuparea forței de muncă
În vederea diminuării riscului de contaminare și pentru a gestiona cât mai eficient situația provocată de prezența Coronavirus – COVID19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă a recomandat instituțiilor subordonate ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posibil, on-line prin e-mail sau prin telefon/fax
.

În acest sens, vă rugăm să transmiteți electronic documentele necesare accesării serviciilor oferite de agențiile pentru ocuparea forței de muncă. De asemenea,  pentru eventuale întrebări sau sesizări, vă rugăm să contactați agențiile teritoriale  pentru ocuparea forței de muncă astfel:
–    telefonic sau prin fax la numerele pe care le regăsiți pe site-ul fiecărei agenții;
–    folosind formularul de contact disponibil pe site-ul fiecărei agenții la secțiunea „Contact” ;
–    prin e-mail folosind adresele publicate pe site-ul ANOFM/AJOFM la secțiunea ”Contact”
.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să ne sprijiniți în demersul nostru de a proteja sănătatea dumneavoastră, a celor dragi, precum și a angajaților din Serviciul Public de Ocupare.” – se arata in comunicatul emis de institutie.

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns