Adunarea Generala a Patronatului caselor de marcat – Convocare

De | 22 octombrie 2025

In conformitate cu prevederile Art.26. (2) din Statutul Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de case de marcat din Romania se convoaca Adunarea Generală a asociatiei Joi, 13 noiembrie 2025 orele 18:00 la hotelul Clermont din loc. Covasna, str. Mihai Eminescu,nr. 225 A  jud. Covasna cu urmatoarea

Ordine de zi

Alegerea Presedintelui si a Consiliului Director pentru perioada 2025-2029.

–-Candidaturile dvs. sunt asteptate pana la data de 6 noiembrie, orele 24.00, pe adresa de posta electronica secretariat@patronatcasedemarcat.ro. Este obligatoriu sa atasati un program de actiune si sa indepliniti conditiile de calificare prevazute in Statutul organizatiei, indeosebi prevederile articolelor de mai jos:

Art.33.(2) Preşedintele şi Vicepreşedinţii Patronatului sunt aleşi de Adunarea Generală. Candidaturile pentru functia de Presedinte si Vicepresedinte se depun la secretariatul organizatiei, cu minim 7 zile inainte de data desfasurarii Adunarii Generale si vor fi insotite obligatoriu de un program de actiune al candidatului.

Art. 37.(1) modificat in 2009: Preşedintele PATRONATULUI este ales de Adunarea Generală, pentru un mandat de 4 ani, dintre membrii care au avut cel puţin un mandat de Vicepreşedinte.

Art. 38. (2) introdus in 2009: Vicepresedintii vor fi alesi dintre membrii cu vechime de peste doi ani in Patronat.

Numarul vicepresedintilor a fost modificat de Adunarea Generala din 2023 la doua persoane. In cazul in care nu se alege un Presedinte, numarul vicepresedintilor poate fi de trei. ––-

In cazul nerealizarii cvorumului prevazut de Art.28.(1) („Adunarea Generală este legal constituită dacă sunt prezenţi cel putin 1/2 din numărul delegaţilor”)  Adunarea Generala se reprogrameaza conform  Art.28. (2) (”Dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul necesar, Adunarea Generală se reprogramează în termen de max. 15 zile iar lucrările se vor desfăşura indiferent de numărul celor prezenţi dacă se face dovada scrisă a convocării celor absenţi.”) pentru Vineri, 14 noiembrie 2025 orele 18:00 la hotelul Clermont din localitatea Covasna,  jud. Covasna.

Eventualele propuneri de includere a unor noi puncte de lucru pe ordinea de zi vor fi transmise Consiliului Director cu minimum 7 zile înainte de desfăşurarea Adunării Generale şi vor putea fi incluse pe ordinea de zi cu votul a 2/3 din numărul participanţilor.

Din imputernicirea Consiliului Director,

Vicepresedinte,

M. Anghelescu

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns