Patronatul caselor de marcat din Romania a solicitat Ministerului Finantelor Publice precizari oficiale cu privire la obligatia intocmirii, actualizarii si pastrarii dosarului de asistenta tehnica al a.m.e.f.
Punctual am dorit sa aflam daca unitatile acreditate pentru service la aparatele de marcat electronice fiscale:
- sunt obligate sa intocmeasca si sa pastreze dosarul de asistenta tehnica prevazut de articolul 5.(12) din OUG 28/1999 modificata si completata;
- pot fi amendate conform articolului 10. (p) pentru nerespectarea obligaţiei de a păstra, de a completa şi de a actualiza dosarul de asistenţă tehnică.
Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.


Nu am inteles nimic. Ce exprimare este aceea: obligatia DAT ii revine „fie destribuitorului fie servisantului” ?
Adica:
-daca il face doar distribuitorul e OK?
-daca il face doar unitatea de service e OK?
-daca il fac ambele parti e OK?