In data de 25 ianuarie 2017, a avut loc in cadrul Institutului de Cercetare si Dezvoltare in Informatica o noua intalnire de lucru convocata de catre institut, in scopul definitivarii protocoalelor administrative de testare si avizare a vechilor case de marcat.
Avand in vedere cerintele actuale, incepand cu luna februarie 2017 avizele de tehnice pentru case de marcat nu vor mai fi eliberate ca pana acum de catre Institutul de Tehnica de Calcul (ITC) ci de catre noul organism desemnat de catre MCSI, ICI. Avand in vedere aceste cerinte, institutul a convocat reprezentantii operatorilor economici din acest domeniu in scopul aducerii la cunostinta si discutarii protocolului de avizare tehnica ce va fi valabil de acum inainte pentru avizarea caselor de marcat.
La intalnire Patronatul nostru a participat alaturi de ADAMEF si de alti reprezentanti ai importatorilor sau distribuitorilor de aparate de marcat electronice fiscale care au fost invitati.
Scopul intalnirii, a doua cu aceasta tema, dupa cea planificata in data de 16 ianuarie 2017, a fost ca ICI sa prezinte in mod transparent, tuturor importatorilor si producatorilor de case de marcat din Romania, draft-ul procedurilor operationale de avizare ale caselor de marcat produse pe baza legislatiei curente (nu este vorba inca despre noile case de marcat pentru care inca nu au fost elaborate normele de avizare).
Avizarea caselor de marcat de catre ICI urmeaza a fi demarata cel mai probabil, incepand cu data de 1 februarie 2017.
Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.