ODISEEA APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CU JURNAL ELECTRONIC

De | 6 mai 2019
-

Universul Juridic și Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București organizează in data de 9 mai, ediția a III-a a conferinței cu tema ODISEEA APARATELOR DE MARCAT ELECTRONICE FISCALE CU JURNAL ELECTRONIC. Evenimentul va fi gazduit de Palatul Camerei de Comert si Industrie Bucuresti, Aula Carol I, incepand cu ora 8.45.

In cadrul conferintei vor fi discutate urmatoarele teme:

–       Stadiul echipării firmelor din România cu noi case de marcat fiscale după 6 luni de la momentul obligativității schimbării acestora. Ritmul de atribuire a seriilor fiscale și de instalare a aparatelor de marcat cu jurnal electronic.

–       Inițiativa lansării unui proiect de lucru între Ministerul Finantelor Publice/ANAF și Patronatul Caselor de Marcat din Romania pe tema simplificării și fluidizării operațiunilor cu noile case de marcat.

–       Algoritmul de transmitere online către ANAF a datelor privind vânzările prin fișiere semnate electronic cu certificate calificat.

–       Omologarea noilor case de marcat. Case de marcat pentru benzinării și magazine duty-free.

–       Reutilizarea caselor de marcat ale firmelor radiate de ONRC. Firmele de service case de marcat – victime colaterale în acțiunea de radiere.

Vorbitori:

Marian Anghelescu, Președintele Patronatului Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România

Ionut Cojocaru, Sef serviciu in Ministerul Finantelor Publice
Directia generala de legislatie, Cod procedura fiscala, reglementari nefiscale si contabile

George Bădescu, Directorul Executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR)

Iulian Șendrulescu, Director Cercetare & Dezvoltare, Romanian Business Consult

Reprezentant Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică – ICI București

George Anghel, Director Executiv, APERO (Asociaţia de Plăţi Electronice din România) 

Inscrieri:

Roxana Biga, 

Project Manager; 0736.366.192, roxana.biga@universuljuridic.ro

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns