Manualul inginerului de service: Formularul F4103

De | 27 iulie 2019

F4103, Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/situaţia precum și livrarea/achiziția aparatelor de marcat electronice fiscale se va completa obligatoriu de catre unitatea acreditata pentru distributie si service in urmatoarele cazuri:

  • achizitie de la distribuitorul autorizat (imediat ce unitatea de service cumpără case de marcat de la distribuitorii autorizati);
  • achizitie de la utilizator (atunci când unitatea acreditata cumpără casa de marcat de la utilizator, după ce utilizatorul a depus F4105);
  • livrare (in cazul in care unitatea acreditata vinde casa utilizatorului final)

Urmare a consultarilor profesionale dintre Patronatul Caselor de Marcat din Romania si autoritatile prezente la seminarul de la Covasna, Formularul F4103, Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/ situaţia precum și livrarea/achiziția aparatelor de marcat electronice fiscale, a fost modificat.

Astfel, daca se bifeaza „achizitia de la distribuitor autorizat” formularul permite inregistrarea mai multor serii amef pe acelasi formular cu completarea datelor din sectiunea III si VI o singura data (exceptie face seria casei de marcat) utilizand butonul „duplica amef”

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns