F4103, Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/situaţia precum și livrarea/achiziția aparatelor de marcat electronice fiscale se va completa obligatoriu de catre unitatea acreditata pentru distributie si service in urmatoarele cazuri:
- achizitie de la distribuitorul autorizat (imediat ce unitatea de service cumpără case de marcat de la distribuitorii autorizati);
- achizitie de la utilizator (atunci când unitatea acreditata cumpără casa de marcat de la utilizator, după ce utilizatorul a depus F4105);
- livrare (in cazul in care unitatea acreditata vinde casa utilizatorului final)
Urmare a consultarilor profesionale dintre Patronatul Caselor de Marcat din Romania si autoritatile prezente la seminarul de la Covasna, Formularul F4103, Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/ situaţia precum și livrarea/achiziția aparatelor de marcat electronice fiscale, a fost modificat.
Astfel, daca se bifeaza „achizitia de la distribuitor autorizat” formularul permite inregistrarea mai multor serii amef pe acelasi formular cu completarea datelor din sectiunea III si VI o singura data (exceptie face seria casei de marcat) utilizand butonul „duplica amef”