Contractul de service pentru noile case de marcat

De | 15 februarie 2018

In contextul reorganizarii managementului firmei de service case de marcat prin adaptarea la noua legislatie si la noile conditii de piata, contractul de service pentru noile a.m.e.f. devine oglinda conceptului de afacere. Prezentarile si dezbaterile din timpul celor sase seminarii profesionale „Noutati in legislatia caselor de marcat” au urmarit si sprijinirea managerului in redactarea contractului de service dupa urmatoarele principii:

  • introducerea noilor prevederi legislative (de exemplu: mentionarea procedurii de notificare la defectarea a.m.e.f.);
  • reflectarea conceptului de service practicat de firma;
  • pregatirea contractului pentru etapa conectarii a.m.e.f. cu serverul ANAF.

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Marian Anghelescu

Initiator al proiectului organizatiei patronale, in urma cu mai bine de 10 ani si presedinte al acesteia, conduce compania Deck Birotica Group din Pitesti, activand in domeniul AMEF din anul 1998. Aria sa principala de expertiza este comercializarea si service-ul caselor de marcat, fiind un "guru" in domeniul legislatiei caselor de marcat din Romania.

Un gând despre “Contractul de service pentru noile case de marcat

Lasă un răspuns