Cine intocmeste si arhiveaza dosarul de asistenta tehnica al casei de marcat: distribuitorul autorizat sau unitatea acreditata pentru service?

De | 13 martie 2018
-

Printre noutatile aduse de legislatia noilor aparate de marcat electronice fiscale se numara si conceptul “dosar de asistenta tehnica pentru casa de marcat”. Acest instrument de lucru a fost impus, probabil, de autoritatea nationala de control fiscal pentru garantarea existentei unui depozitar al istoricului interventiilor tehnice asupra tuturor caselor de marcat instalate in Romania.
Despre dosarul de asistenta tehnica fac precizari atat OUG 28/1999 (conform modificarilor aduse in decembrie 2014 de OUG nr. 92) cat si Normele sale metodologice modificate in noiembrie 2017 (publicate in HG 804/2017).

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Marian Anghelescu

Initiator al proiectului organizatiei patronale, in urma cu mai bine de 10 ani si presedinte al acesteia, conduce compania Deck Birotica Group din Pitesti, activand in domeniul AMEF din anul 1998. Aria sa principala de expertiza este comercializarea si service-ul caselor de marcat, fiind un "guru" in domeniul legislatiei caselor de marcat din Romania.

Lasă un răspuns