Subiectul intalnirii de lucru desfasurate la ICI in data de 25 iulie 2016

De | 27 iulie 2016

ICI-logoIn data de 25 iulie 2016, a avut loc in cadrul Institutului de Cercetare si Dezvoltare in Informatica o noua intalnire de lucru convocata de catre institut, in scopul pregatirii procedurilor tehnice de avizare a noilor case de marcat.

La intalnire Patronatul nostru a participat alaturi de ADAMEF si de alti reprezentanti ai importatorilor sau distribuitorilor de aparate de marcat electronice fiscale care au fost invitati.

Scopul intalnirii a fost ca ICI sa prezinte un prim draft al procedurilor tehnice de avizare ale noilor case de marcat ce urmeaza a fi introduse in Romania dupa data de 1 ianuarie 2017.

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Dor Bujor Padureanu

Director General al companiei Magister Software din Bucuresti si unul dintre membrii fondatori ai patronatului. Acopera interesele patronale din regiunea de sud a tarii in calitate de vicepresedinte. Aria sa principala de expertiza este dezvoltarea de software pentru retail si comunicatiile fiscale.

Lasă un răspuns