Subiectul intalnirii de lucru desfasurate la ICI in data de 14 iulie 2016

De | 14 iulie 2016

ICI-logoIn data de 14 iulie 2016, a avut loc in cadrul Institutului de Cercetare si Dezvoltare in Informatica o intalnire de lucru convocata de catre institut, in scopul pregatirii procedurilor tehnice de avizare a noilor case de marcat.

La intalnire Patronatul nostru a participat alaturi de ADAMEF si de alti reprezentanti ai importatorilor sau distribuitorilor de aparate de marcat electronice fiscale care au fost invitati.

Scopul declarat al intalnirii a fost ca impreuna cu reprezentantii pietei caselor de marcat din Romania (producatori, importatori, distribuitori si servisanti), institutul sa accelereze elaborarea procedurilor tehnice de verificare a noilor case de marcat (chiar inainte de promulgarea normelor metodologice) in vederea obtinerii avizelor tehnice necesare in timpul prevazut de lege.

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Dor Bujor Padureanu

Director General al companiei Magister Software din Bucuresti si unul dintre membrii fondatori ai patronatului. Acopera interesele patronale din regiunea de sud a tarii in calitate de vicepresedinte. Aria sa principala de expertiza este dezvoltarea de software pentru retail si comunicatiile fiscale.

Lasă un răspuns