Programele de vanzari interfatate cu amef vor trebui inscrise in Bibilioteca Nationala de Programe

De | 6 februarie 2018

Luni, 05.02.2018, ora 10:00 la sediul ICI Bucureşti, a avut loc o sesiune de discuţii referitoare la procedura de avizare a aparatelor de marcat electronice fiscale cu jurnal electronic care va intra în vigoare începând cu data de 06 februarie 2018.

La discutii au participat reprezentanti ai Patronatului nostru, ai ICI, ANAF – DGTI si MFP, ADAMEF, precum si ai altor asociatii de profil.

Principalele probleme discutate au fost:

  1. Inregistrarea programelor de aplicație externă interfațate cu aparatele de marcat eletronice fiscale prevăzute la art. 17 lit a), b), e) și f) din Hotărârea de Guvern nr. 479/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Începând cu data de 6 Februarie 2018 operatorii economici care solicită înscrierea în Biblioteca Nationala de Programe, conform Hotărârii Guvernului nr. 479/2003, art. 18 alin. (6), depun la Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI București următoarele documente:

  • Cererea prin care se solicită înregistrarea în cadrul BNP a unui program de aplicaţie externă interfaţat cu aparatele de marcat electronice fiscale, https://casedemarcat.ici.ro/inregistrare-bnp/
  • Copia cărții de identitate a celui care depune solicitarea de înscriere în BNP;
  • Copia certificatului de înregistrare eliberat de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului pentru operatorul economic solicitant;
  • Taxa de inregistrare este de 200 EUR fara TVA pentru o perioada de 5 ani.

Aveti detalii aici

  1. Aspecte legate de avizarea tehnica a noilor case de marcat.

 

Autor: Judit Dobrescu

Director general BPC COM INTERNATIONAL SRL

Lasă un răspuns