Procedura de avizare a caselor de marcat s-a modificat

De | 6 iulie 2020

Procedura de avizare tehnica a modelelor de aparate de marcat electronice fiscale a suferit o modificare prin Ordinul nr. 2032/776/2020

Conform actului normativ, modificarile aduse procedurii de avizare a aparatelor de marcat electronice fiscale sunt urmatoarele:


Art. 10. –
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica – ICI Bucuresti verifica si/sau testeaza cerintele prevazute de normele metodologice referitoare la comunicatia aparatelor de marcat electronice fiscale in modul de lucru online, cu exceptia functiilor care vizeaza transmiterea de mesaje intre Sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prevazut de ordonanta de urgenta si aparatele de marcat electronice fiscale, si, respectiv, blocarea aparatelor de marcat electronice fiscale.”

Actul normativ a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 580 din 2 iulie 2020 si a intrat in vigoare din aceasta data.

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns