Manualul inginerului de service: ce facem la schimbarea locului de instalare al a.m.e.f., apartinand aceluiasi utilizator

De | 15 februarie 2021

Utilizatorul casei de marcat isi schimba punctul de lucru, implicit locul de instalare al aparatului de marcat. Ce facem in aceasta situatie?

Ce face utilizatorul?

Utilizatorul completeaza si depune formularul F4105 (Notificare privind situația aparatului de marcat electronic fiscal , Anexa 2E la Metodologia și procedura de înregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale în etapa pre-operaționalizare a Registrului, în conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017 modificat prin OPANAF nr. 857/28.03.2019), in situatia noastra il depune pentru schimbarea locului de instalare a aparatului între puncte de lucru ale aceluiaşi operator economic. Poate anexa certificatul constatator cu punctul de lucru in care va fi instalat aparatul.

Notificarea trebuie transmisă organului fiscal competent, în termen de
maximum 5 zile lucrătoare de la data la care a apărut situaţia.

Ce face tehnicianul de service?

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Cristina Zafiu

In calitatea sa de asistent al presedintelui, asigura secretariatul permanent al asociatiei profesionale. Cea mai mare parte din activitatea sa este consacrata comunicarii cu membrii patronatului si cu celelalte organizatii si institutii cu care patronatul coopereaza.

Lasă un răspuns