Consultari pentru stabilirea formatelor de raportare a datelor catre ANAF

De | 23 februarie 2017

In data de 23 februarie 2017, a avut loc la sediul ANAF-DGTI o intalnire convocata de reprezentantii acestei institutii, pentru discutarea si stabilirea formatelor detaliate de export pentru datele ce urmeaza a fi centralizate de ANAF din noile case de marcat ce urmeaza a fi produse in conformitate cu noua lege a caselor de marcat.

La intalnire au participat un mare numar de reprezentanti ai industriei de profil, alaturi de cele doua organizatii profesionale, Patronatul Comerciantilor de Case de Marcat si ADAMEF.

Subiectul intalnirii a fost unul tehnic, discutiile fiind axate pe structura fisierelor XML de raportare a tranzactiilor emise in casele de marcat precum si pe celelalte tipuri de interactiune dintre casele de marcat si serverul ANAF.

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Dor Bujor Padureanu

Director General al companiei Magister Software din Bucuresti si unul dintre membrii fondatori ai patronatului. Acopera interesele patronale din regiunea de sud a tarii in calitate de vicepresedinte. Aria sa principala de expertiza este dezvoltarea de software pentru retail si comunicatiile fiscale.

Lasă un răspuns