ANAF monitorizeaza contractele de service pentru casele de marcat

De | 30 august 2018
-

Legislatia noilor case de marcat a delegat si externalizat catre firmele de service un set de activitati si reponsabilitati ale autoritatilor fiscale centrale si locale. Acestea pot fi grupate in trei categorii: administrative, tehnice si  informatice. Ca orice relatie furnizor-beneficiar, si relatia de asistenta tehnica intre utilizator si firma de service acreditata pentru service la case de marcat este definita intr-un contract semnat de parti. In premiera, contractul de service pentru noile case de marcat este identificabil de ANAF pe portalul propriu unde este introdus de firmele de service prin intermediul formularului 4102 dupa fiscalizare.

Restul materialului este disponibil exclusiv membrilor de patronat. Click aici pentru autentificare.

Autor: Marian Anghelescu

Initiator al proiectului organizatiei patronale, in urma cu mai bine de 10 ani si presedinte al acesteia, conduce compania Deck Birotica Group din Pitesti, activand in domeniul AMEF din anul 1998. Aria sa principala de expertiza este comercializarea si service-ul caselor de marcat, fiind un "guru" in domeniul legislatiei caselor de marcat din Romania.

Lasă un răspuns